Finanse i praca

Jak zostać konsultantem ślubnym

Mimo iż znaczna część przyszłych nowożeńców stara się samodzielnie poradzić sobie ze wszystkimi sprawami związanymi z organizacją wesela, coraz popularniejszym staje się zatrudnienie osoby, która profesjonalnie zajmie się przygotowaniem tego specjalnego dnia. Wedding planner, bo o nim mowa to osoba, która kompleksowo zajmuje się organizacją wesela, ustalając z młodą parą wcześniej, jak wyobrażają sobie ten dzień. Usługi te obejmują każdy szczegół, jak ustalenie menu, wybór torta, sali oraz jej udekorowanie, a także każdy element, dzięki któremu cała uroczystość będzie zapięta na ostatni guzik. Prowadzenie takiej firmy można przekuć w bardzo dochodowy interes, który przy okazji pozwoli na wykonywanie pracy w swoim obrębie zainteresowań.

Czym zajmuje się wedding planner

Usługa profesjonalnego doradztwa w tej dziedzinie w Polsce działa od ponad 20 lat. Przez ten czas powstało kilkadziesiąt firm, które ją świadczą. Zakłada kompleksową organizację uroczystości weselnych, do których należy:

  • Znalezienie odpowiedniego lokalu
  • Wybór menu
  • Zapewnienie noclegu gościom
  • Dopilnowanie formalności
  • Pomoc w wyborze sukni ślubnej
  • Zakup kwiatów
  • Rozmieszczenie gości
  • Koordynacja samej uroczystości
  • Zaplanowania podróży poślubnej

Profesjonalny konsultant ślubny orientuje się w najnowszych trendach, słucha wszystkich sugestii pary młodej i wdraża rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą podczas uroczystości, zachowując wyobrażenie głównych jej bohaterów.

Jak założyć firmę doradztwa ślubnego

Zanim taka firma zostanie zarejestrowana, warto zapisać się na szkolenie, które wdroży w meandry tego biznesu, a także pomoże w nawiązaniu pierwszych kontaktów. Po założeniu własnej działalności, można pomyśleć o otwarciu konta firmowego, które pozwoli wykorzystywać pieniądze z zaliczek i ewidencję wydatków. Najlepsze konto firmowe posiada wiele możliwości i ułatwień dla przedsiębiorców. Po uzyskaniu pierwszego zlecenia i profesjonalnej jego obsłudze można liczyć na polecenia zadowolonych klientów. Efekty swojej pracy można również reklamować, tworząc portfolio z obsłużonych uroczystości. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *