Jak zostać konsultantem ślubnym
Mimo iż znaczna część przyszłych nowożeńców stara się samodzielnie poradzić sobie ze wszystkimi sprawami związanymi z organizacją wesela, coraz popularniejszym staje się zatrudnienie osoby, która profesjonalnie zajmie się przygotowaniem tego specjalnego dnia. Wedding planner, bo o nim mowa to osoba, która kompleksowo zajmuje się organizacją wesela, ustalając z młodą parą wcześniej, jak wyobrażają sobie ten dzień. Usługi te obejmują każdy szczegół, jak ustalenie menu, wybór torta, sali oraz jej udekorowanie, a także każdy element, dzięki któremu cała uroczystość będzie zapięta na ostatni guzik. Prowadzenie takiej firmy można przekuć w bardzo dochodowy interes, który przy okazji pozwoli na wykonywanie pracy w swoim obrębie zainteresowań.
Czym zajmuje się wedding planner
Usługa profesjonalnego doradztwa w tej dziedzinie w Polsce działa od ponad 20 lat. Przez ten czas powstało kilkadziesiąt firm, które ją świadczą. Zakłada kompleksową organizację uroczystości weselnych, do których należy:
- Znalezienie odpowiedniego lokalu
- Wybór menu
- Zapewnienie noclegu gościom
- Dopilnowanie formalności
- Pomoc w wyborze sukni ślubnej
- Zakup kwiatów
- Rozmieszczenie gości
- Koordynacja samej uroczystości
- Zaplanowania podróży poślubnej
Profesjonalny konsultant ślubny orientuje się w najnowszych trendach, słucha wszystkich sugestii pary młodej i wdraża rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą podczas uroczystości, zachowując wyobrażenie głównych jej bohaterów.
Jak założyć firmę doradztwa ślubnego
Zanim taka firma zostanie zarejestrowana, warto zapisać się na szkolenie, które wdroży w meandry tego biznesu, a także pomoże w nawiązaniu pierwszych kontaktów. Po założeniu własnej działalności, można pomyśleć o otwarciu konta firmowego, które pozwoli wykorzystywać pieniądze z zaliczek i ewidencję wydatków. Najlepsze konto firmowe posiada wiele możliwości i ułatwień dla przedsiębiorców. Po uzyskaniu pierwszego zlecenia i profesjonalnej jego obsłudze można liczyć na polecenia zadowolonych klientów. Efekty swojej pracy można również reklamować, tworząc portfolio z obsłużonych uroczystości.