Finanse i praca

Tworzenie skutecznych kampanii mailingowych

Udana kampania mailingowa to sprawdzony sposób na znaczące zwiększenie sprzedaży. Dzięki niej możesz także podnieść efektywność różnego rodzaju działań marketingowych. Z dzisiejszego wpisu dowiesz się, jakie korzyści przynosi mailing i jak z jego pomocą osiągnąć jak najlepszy rezultat.

Kampania mailingowa – dlaczego warto

E-mail marketing nie bez powodu, uważany jest za jedną (obok pozycjonowania, płatnych linków i reklam umieszczanych w mediach społecznościowych) z najskuteczniejszych technik wspierania sprzedaży. Szacuje się, że nawet jedna złotówka zainwestowana w tego rodzaju działanie przekłada się średnio na ponad 40 zł sprzedaży. Zysk ten może być znacznie większy w przypadku naprawdę skutecznej, prowadzonej profesjonalnie kampanii. Mailing to także doskonała metoda na zwiększenie rozpoznawalności wizerunku danej firmy lub marki na rynku.
Skuteczność kampanii prowadzonej za pośrednictwem mailingu łatwo jest monitorować, a rezultaty mierzyć dzięki przeznaczonym do tego narzędziom i algorytmom.

Skuteczna kampania mailingowa

Jeżeli zależy Ci na tym, by osiągnąć owocny efekt działań mailingowych, skorzystaj z dedykowanych do tego celu systemów. Jednym z czołowych liderów oferujących tego rodzaju profesjonalne narzędzia na rynku jest Freshmail.pl. Używając intuicyjnego w obsłudze kreatora, z łatwością stworzysz atrakcyjne wizualnie wiadomości e-mail. Do wyboru masz ogromną ilość gotowych do edycji szablonów oraz liczne możliwości tworzenia baz kontaktów.
Wysoką efektywność uzyskasz, korzystając z testów antyspamowych, dzięki którym wiadomości są dostarczane do większej liczby użytkowników. Możesz dowolnie zmieniać tytuły i treści, optymalizować czas wysyłki, tagować kampanie i linki.
Z pewnością warto mierzyć rezultaty prowadzonych kampanii. Jest to między innymi możliwe dzięki otrzymywanym raportom lub mapom kliknięć.

Mailing na każdą kieszeń

W świecie on-line żaden biznes nie może funkcjonować bez skutecznego mailingu. Jednak w zależności od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy duże przedsiębiorstwo korzystając z systemu do działań mailingowych, takiego jak Freshmail, możesz zdecydować się na odpowiadający Twoim potrzebom pakiet usług.
Dla niewielkich biznesów idealny będzie pakiet standardowy. W jego ramach już za niewielką opłatą zbudujesz własną bazę klientów i będziesz mógł prowadzić skuteczny e-mail marketing, korzystając z segmentacji, testów i raportów. Pomocne z pewnością okażą się także webinary i wsparcie telefoniczne.
Natomiast prowadzący wielokanałowe kampanie klienci klasy enterprise mogą liczyć na indywidualne doradztwo doświadczonych ekspertów, na każdym etapie prowadzenia kampanii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *