Finanse i praca

Tworzenie skutecznych kampanii mailingowych

Udana kampania mailingowa to sprawdzony sposób na znaczące zwiększenie sprzedaży. Dzięki niej możesz także podnieść efektywność różnego rodzaju działań marketingowych. Z dzisiejszego wpisu dowiesz się, jakie korzyści przynosi mailing i jak z jego pomocą osiągnąć jak najlepszy rezultat.

Kampania mailingowa – dlaczego warto

E-mail marketing nie bez powodu, uważany jest za jedną (obok pozycjonowania, płatnych linków i reklam umieszczanych w mediach społecznościowych) z najskuteczniejszych technik wspierania sprzedaży. Szacuje się, że nawet jedna złotówka zainwestowana w tego rodzaju działanie przekłada się średnio na ponad 40 zł sprzedaży. Zysk ten może być znacznie większy w przypadku naprawdę skutecznej, prowadzonej profesjonalnie kampanii. Mailing to także doskonała metoda na zwiększenie rozpoznawalności wizerunku danej firmy lub marki na rynku.
Skuteczność kampanii prowadzonej za pośrednictwem mailingu łatwo jest monitorować, a rezultaty mierzyć dzięki przeznaczonym do tego narzędziom i algorytmom.

Skuteczna kampania mailingowa

Jeżeli zależy Ci na tym, by osiągnąć owocny efekt działań mailingowych, skorzystaj z dedykowanych do tego celu systemów. Jednym z czołowych liderów oferujących tego rodzaju profesjonalne narzędzia na rynku jest Freshmail.pl. Używając intuicyjnego w obsłudze kreatora, z łatwością stworzysz atrakcyjne wizualnie wiadomości e-mail. Do wyboru masz ogromną ilość gotowych do edycji szablonów oraz liczne możliwości tworzenia baz kontaktów.
Wysoką efektywność uzyskasz, korzystając z testów antyspamowych, dzięki którym wiadomości są dostarczane do większej liczby użytkowników. Możesz dowolnie zmieniać tytuły i treści, optymalizować czas wysyłki, tagować kampanie i linki.
Z pewnością warto mierzyć rezultaty prowadzonych kampanii. Jest to między innymi możliwe dzięki otrzymywanym raportom lub mapom kliknięć.

Mailing na każdą kieszeń

W świecie on-line żaden biznes nie może funkcjonować bez skutecznego mailingu. Jednak w zależności od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy duże przedsiębiorstwo korzystając z systemu do działań mailingowych, takiego jak Freshmail, możesz zdecydować się na odpowiadający Twoim potrzebom pakiet usług.
Dla niewielkich biznesów idealny będzie pakiet standardowy. W jego ramach już za niewielką opłatą zbudujesz własną bazę klientów i będziesz mógł prowadzić skuteczny e-mail marketing, korzystając z segmentacji, testów i raportów. Pomocne z pewnością okażą się także webinary i wsparcie telefoniczne.
Natomiast prowadzący wielokanałowe kampanie klienci klasy enterprise mogą liczyć na indywidualne doradztwo doświadczonych ekspertów, na każdym etapie prowadzenia kampanii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *